Sila maklum, gambar-gambar di dalam Blog ini adalah hak tetap Agar-agar Kering Adamshoppe. Sebarang penggunaan semula tanpa kebenaran akan dikenakan tindakan undang-undang

Rabu, 21 April 2010

BANGUN AWAL TIDUR LAMBAT....

Sj je nk merapu kt blog ni..hihihi....bukan per,baru je sudah potong agar2,utk jemur esok pagi. Biasala bila dh berkelek ngan anak kecik ni,kena tunggu diorang tido dulu,baru boleh buat kja.Klu x,xjd keja la jwbnya....Lagipun,agar-agar kering ni bukan senang nak kering dengan cuaca yg xmenentu ni. Customer nk kenduri bln 6 ni.So,aku buat berperingkat...Xla kalut sgt...tup tap tup tap,siap gak 30kg nnt nyer...

Dah jd mak ni,betoi sgtla kata mak aku...Kita bangun paling awal,kita tdo paling lambat.Camni laaa....Huhuhu,dulu sakan sgt joli katak jadi anak dara...skrg...nah kau rasakan...hahahaa...

Ni anak baru dua org...Kalau bertambah lagi,xtaula besar mn aku jadinya.Kwn-mwn,sedara-mara semua bising kata aku makin kurus.Iyola...kja,kja,kja...sampai nk tdo pn nk kna setelkan keja dulu.

Bebel lak aku pepagi buta ni.Apa2 pn,pesanan penaja...

Hujung bulan 5 ni,en.hubby akan turun KL utk buat delivery.o,sesapa yg berminat nk order tu...lehla angkut sekali... tq... :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KAMI DI SINI

Kengkawan