Sila maklum, gambar-gambar di dalam Blog ini adalah hak tetap Agar-agar Kering Adamshoppe. Sebarang penggunaan semula tanpa kebenaran akan dikenakan tindakan undang-undang

Sabtu, 13 November 2010

Kena Tag la Pulooookkk...

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera...

Sungguh hampeh adikku mengetag aku yang malas jawab soklan ni. Apa2 pun, layan jelah kan... Sekali-sekala... Hmmm...

1. ape benda paling penting dlm hidup anda?

DUIT! haaaaa,mmg aku mata duitan. zaman sekarang, xda duit apa pun xleh jd. anak sakit nk bw p klinik,pakai duit. nak tutup aurat,beli baju dgn duit. nak belajar agama,beli buku dengan duit. nak berniaga,kuar modal dengan duit.... so...DUIT is very important,ok....


2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

huh...sungguh,dah lama giler aku xbeli barang utk diri sendiri. hmmm,brg2 utk buat agar2 & brg2 berniaga leh terima x... kui kui kuiiiii....


3. dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang?

dah kawen poooonnn...tp xbest sbb xikut apa yg aku nak... ada org menyibuk tentukan itu & ini tp aku yg kuar duit. hampeh toi! bukan sedara mara aku lak tu ( ms lum kawen la - dh kawen ngadap muka dia je )
note : org yg dimaksudkan bkn hubby aku yerrr...hubby aku xksah,asalkan kawen...bertuah sungguh!


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

bercinta...? bercinta....? hmmmm....


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

wallahu 'alam... hidup ini pjg ceritanya... kita tatau mn part yg btoi2 part kita... so,serah je kt Allah... yg penting cinta pada Allah itu sejati... Sejatiiiiiiiiiiiiiiiii....


6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

Oh tidak... Tag ini amat xsesuai dgn aku. Awat la hang tag kak,enny ooouuuiiiiiii.... Sila jawab soklan... Huhuhuhuuu,seingat aku, 2 thn sudah,sblm Dzulqarnain lahir, Mingguan Wanita. Oh,sudah lama aku tidak membaca... Oh,tidakkkkk!


7. antara mak ayah korang,mane korang lebih mesra?

mestila mak aku... diulangi ye...mak aku. bukan mak mertua @ mak sedara tp mak kandung aku. she's d best thing I ever had in my life besides my children. yeah!


8. namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang?

Dr. HM Tuah Iskandar.
He is awesome... Boleh dikatakan mn2 buku dia yang dikuarkan sblm 2 thn sudah,aku ada...


9. adakah korang basuh baju korang sendiri?

Skrg kn zaman teknologi... buat2 xpaham lak...isk isk isk...


10. dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?

New Zealand!
The most marvellous place. Bebas gempa,bebas gunung berapi,bebas jenayah ( ya ka bebas jenayah... hmmmm? )


11. pilih salah satu,peluk atau cium?

cium
sebab xsumer org mampu cium org yg disygi. cium memerlukan kekuatan perasaan yang tggi.


12. beritahu 3 benda tentang orang yg tag anda

1. hampeh - len kali tgk tugasan & soklan tu btoi2 seswai x utk kakakmu yg beranak dua nih.
2. kuat semangat wpn kengkadang byk angin
3. sgt penting - baik hati & x berkira. Tp,klu mai masa berkira, masya Allah!

p/s : jgn marah, I still love u what ever u r my lil sis!


13. benda yang korang sayang sgt dlm hidup korang

bendaaaaa....bendaaaaa....hmmm,my netbook. bkn sng nk dpt ooo...ni pon byq xabes agi...ngeee!


14. 5 lagu yang paling korang suke n selalu dengar

Huk alors... X tahan nih...

1. Sumayyah - Hijjaz
2. Because I'm A Girl - Kiss ( korea klu x clap )
3. Beautiful - Christina Aguilera
4. Hero - Mariah Carey
5. First Love - Utada Hikaru


15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini :

hmmm,kna cari yg xkawen agi nih... hmmm...







4 ulasan:

KAMI DI SINI

Kengkawan