Sila maklum, gambar-gambar di dalam Blog ini adalah hak tetap Agar-agar Kering Adamshoppe. Sebarang penggunaan semula tanpa kebenaran akan dikenakan tindakan undang-undang

Rabu, 10 November 2010

ORDER AGAR-AGAR KERING from my junior...

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera,

Hari ni aku upload order dr junior ms aku skool dulu. Dia order untuk hari istimewa dia 20hb ni klu xclap aku. Utk hantaran,so 1kg pon dh cukup. Memandangkan junior aku... hehehe, bg spesel la ckit kan...

Dried Candy Requested : Mix Heart Starawberry & Plain


Susun selapis-selapis dalam kotak

Ada saiz S & L utk both flavour

Dah siap pek...tggu Sabtu ni utk pick up


Tq sooo much to Reen coz sudi order ngan akak eh... Nanti2 orderla lagi... Heheheeee



4 ulasan:

  1. kalau order macam ni 500 pcs, nak saiz S berapa harga siap postage? nak 1 flavor je..
    sy dpt link blog ni dr bungatelur.info...

    hope to hear from you soon...tq

    BalasPadam
  2. Mintak maaf sgt2...buat ms ni, operasi pembuatan agar2 kering dihentikan buat seketika...

    BalasPadam
  3. ok xpe..... sy pny wedding pn next year...tp nk wt budget... so hope boleh quote ye...tq

    BalasPadam
  4. ok...order dah dibuka semula utk majlis bln Disember, tapi kami juz ambil order btk tradisional/kiub maksimum 5kg...

    BalasPadam

KAMI DI SINI

Kengkawan