Sila maklum, gambar-gambar di dalam Blog ini adalah hak tetap Agar-agar Kering Adamshoppe. Sebarang penggunaan semula tanpa kebenaran akan dikenakan tindakan undang-undang

Isnin, 7 Februari 2011

Kadar Postage Dah Berubah...?

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera....

Aku ni xberapa lama sampai kat umah mak aku. Maklumlah, esok kan dah start kerja. So, titot umah mak aku lor.... Sng ckit nk tgglkan budak2. So, sembang ngan adik aku, Enny yg buat biz online gak.

Menurut geng2 komuniti biz dia, la ni kadar pos laju dah berubah. Ikut volume matrik la pulak... Hmmm, cmno nk kira hah...? Adoila...sepasal lah gak ni pun. Takpa, aku try google dulu. Klu setakat beza rm5 tu, aku kira halal la. Tapi, kalau beza rm6 ke atas tu, terpaksa la aku yerk.... Jgn mare arrrr, saya berniaga...huhuhuuuu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KAMI DI SINI

Kengkawan